יום שישי, 14 באוגוסט 2015

חופש חם ולמה כמעט סולקתי מעכו

והשבוע בפינתנו 'כמה חם, לא, שאין לתאר' אני, הבלוג, וכל המשפחה המורחבת נסענו להתאוורר בעכו ולשאוף קצת אויר חופים צלול ולח.

זו כבר השנה השלישית שאנחנו נוסעים באדיבות חמותי היקרה, ובכל שנה אנחנו (אני בפן היצירתי והוא בפן הקולינרי) מנסים לחשוב על משהו קטן שינעים את זמנם של הנופשים.
השנה הלכנו על פעילות יצירתית וחווייתית - בחלק של היצירה הכנו יחד חולצות - קניתי חולצות לכל הילדים ובאמצעות סטנסיל עשיתי את הכיתוב מאחורה ומסביב ריססתי בספריי לטקסטיל (מתנצלת על איכות התמונות, הן צולמו בחדר במלון).


בחלק הקידמי הילדים בחרו חותמות, החתמנו יחד והם צבעו בצבעי קריולה לבדים. היה ממש מוצלח והרווחנו שעתיים במזגן :)


בחלק החווייתי תכננו להפריח פנסים סיניים (סוג של כדור פורח קטן, שעשוי מנייר משי/טישו) שעליהם כל אחד יוכל לכתוב משאלה. הפנסים הוזמנו חודש וחצי מראש (מאיביי) ואפילו הגיעו בזמן, הצלחתי לא לשכוח אותם בבית, והילדים התלהבו בטירוף...
כדי שהפנסים יצליחו להתרומם, צריך להחזיק אותם דלוקים כמה שניות, עד שכל הבלון יתמלא אויר חם. רק שבחוף הים היתה רוח מטורפת, ועד שקוביית חומר הבעירה נדלקה - כמעט נדלקנו גם אנחנו...
אז למרבה הצער, וכדי שנוכל לחזור לעכו גם בשנה הבאה, הטילה קצינת הבטיחות המשפחתית וטו חד משמעי על הפרחת פנסים נוספים ונאלצנו לעלות חזרה לחדר לקולות המירמור של הילדים (וקצת שלי)...

אז אומנם היה לנו רק בלון אחד, אבל הוא היה מהמם ואם היו מצטרפים אליו עוד כמה אחים, היינו מרימים את עכו (וגם היו לי תמונות יותר מוצלחות) ;)



אז אחרי שנחתי קצת (ברור...) ובעקבות בקשות שקיבלתי בנוגע לסדנאות, החלטתי לערוך ערב היכרות שבו נכין יחד כרטיסי שנה טובה.
המטרה היא גם להכיר אתכן, וגם הזדמנות להכיר כלים שונים ולהתנסות בחומרים חדשיםעבור מי שעושה את צעדיה הראשונים בתחום הסקראפ. התאריך המיועד הוא בתחילת ספטמבר ובקרוב אפרסם פרטים נוספים.

מוזמנים לעקוב וכמובן לכתוב לי,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה